سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلب عاشق من
نویسنده :  سمیرا

گفت همانجا که هستی بمان؛ همان شهر که زیبا است، رنگ هایش زنده است،آسمانش به زمین نزدیکتر است.
اما او نمیدانست بدون تو این شهر جای من نیست.
شهر من در همان زاویه های غبارآلودی است که تصویر قدمهای تو بر خاکش نقش بسته است.
همانجا که صحنه های دلخراشش قلب نازک تو را درد مینهد.
آن شهر که غبار آلوده هوایش، نقش زیبای چشمانت را کدر میکند و خطوط برازنده سیمایت را گم.
شهر من آنجاست که تصویر خاطراتش، چشم هایم را پر آب میکند و قلبم را به حسرت می اندازد.
شهر من آنجاست که اولین بار تو را دیدم و آخرین بار به سختی از تو دل کندم.
آری، جای من آنجاست که نگاه چشمهای زیبای تو مینشیند و جای من در آن خالیست



  • کلمات کلیدی :
  • جمعه 89/4/4 ساعت 11:7 صبح

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    زندگی من
    دوستت دارم
    عاشقانه های من
    پیام
    من و تو
    جزتو...
    تو را میخواهم
    [عناوین آرشیوشده]
    فهرست
    108499 :کل بازدیدها
    23 :بازدید امروز
    2 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    قلب عاشق من
    مدیر وبلاگ : سمیرا[38]
    نویسندگان وبلاگ :
    حامد[1]

    لوگوی خودم
    قلب عاشق من
    لینک دوستان
    manna
    حباب زندگی
    آواز یزدان و ایزدان
    عشق خاموش
    یه پرنوشت پر از نوشته
    فراگیر
    فریاد عشق
    غزل عاشق
    شب برفی
    درد دل
    زلال عشق
    شب های برفی من وتو
    ویرونه ها...
    اگهی وب و درج اگهی رایگان
    درد دل عاشقانه
    DEADEN RAPER
    اشتراک
     
    آرشیو
    آذر 1387
    دی 1387
    بهمن 1387
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    اسفند 1388
    فروردین 89
    طراح قالب