سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلب عاشق من
نویسنده :  سمیرا

گریه کن جداییا ما رو رها نمی کنن ....
.آدما انگار برای ما دعا نمی کنن...
گریه کن حالاحالا از هم باید جدا باشیم ....
بشینیم منتظر معجزه ی خدا باشیم...
گریه کن منم دارم مثل تو گریه می کنم ...
به خدای آسمونامون گلایه می کنم...
گریه کن واسه شبایی که بدون هم بودیم ...
تنهایی ، برای سنگینی غصه کم بودیم...
گریه کن ، سبک میشی ، روزای خوب یادت میاد ...
گرچه تو تقویمامون نیستن اون روزا زیاد...
گریه کن برای قولی که بهش عمل نشد ...
واسه مشکلاتی که ، بودش و هست و حل نشد...
گریه کن واسه همه ، واسه خودت ، برای من ...
توی بارونی ترین ثانیه حرفاتو بزن...
گریه کن تا آینه شه ، باز اون چشای روشنت ......
واسه موندن لازمه ، فدای گریه کردنت

Click to view full size image

" دوستت دارم ! "

امیدوارم روزی بتوانم بهترین شعر زندگیم را برای تو بسرایم
و تقدیم تو کنم
گرچه که یقیین دارم که می دانی
نه تنها اشعارم
که تمام هستی ام
وجودم
تقدیم به توست
تو الهام بخش بهترین ابیات شعرهای منی
وقتی اولین سلام
نخستین دیدار
ملتهب ترین نگاه را به یاد می آورم
آن زمان که با نگاهی معصومانه
با لبخندی کودکانه
و با صداقتی شاعرانه
دستهایم را فشردی
و آن زمان را که شوق هر روز دیدنم
و هر روز دیدنت
آرامم می کرد ...
آه ! افسوس که چه زود گذشت !
باور می کنی ؟
باور کن که لحظه لحظه اندیشیدن به تو
حتی با اینهمه فاصله و درد
خون زندگی ، عشق به زندگی ، عشق به بودن را در رگهایم به جوش می آورد!
باور کن که هنوز هم دوست دارم
کودکانه
بی پروا
صادقانه
عاشقانه
دیوانه وار
بگویم
دوستت دارم
بگویم از ازل تا به ابد
عاشقانه و دیوانه وار
دوستت دارم
گرچه گفتن و شنیدنش را از من دریغ می کنی
می هراسی
می گریزی
اما من هنوز هم
دوست دارم که بگویم
دوستت دارم !

 

دوستت دارم



  • کلمات کلیدی :
  • جمعه 89/5/15 ساعت 11:28 صبح

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    زندگی من
    دوستت دارم
    عاشقانه های من
    پیام
    من و تو
    جزتو...
    تو را میخواهم
    [عناوین آرشیوشده]
    فهرست
    108505 :کل بازدیدها
    0 :بازدید امروز
    29 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    قلب عاشق من
    مدیر وبلاگ : سمیرا[38]
    نویسندگان وبلاگ :
    حامد[1]

    لوگوی خودم
    قلب عاشق من
    لینک دوستان
    manna
    حباب زندگی
    آواز یزدان و ایزدان
    عشق خاموش
    یه پرنوشت پر از نوشته
    فراگیر
    فریاد عشق
    غزل عاشق
    شب برفی
    درد دل
    زلال عشق
    شب های برفی من وتو
    ویرونه ها...
    اگهی وب و درج اگهی رایگان
    درد دل عاشقانه
    DEADEN RAPER
    اشتراک
     
    آرشیو
    آذر 1387
    دی 1387
    بهمن 1387
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    اسفند 1388
    فروردین 89
    طراح قالب